Pages

iPhone 4 Putih Kini Di Malaysia

Tuesday, May 10, 2011
Setelah dinantikan sekian lama, akhirnya para peminat Apple yang ingin mendapatkan iPhone 4 dalam variasi warna putih, boleh mendapatkannya, dimana Maxis telah pun mengumumkannya melalui halaman iPhone mereka. Selain daripada itu, Celcom juga dijangka akan menawarkannya bermula Ahad ini, selain DiGi yang masih lagi tidak diketahui pelancarannya.
iPhone 4 Putih membawakan spesifikasi yang serupa seperti iPhone 4 sebelum ini, dan harganya juga dijangka akan serupa dengan apa yang ditawarkan pada iPhone 4. Namun begitu, dengan kadar cukai yang dihapuskan untuk peranti pintar, serta nilai ringgit yang semakin kukuh, mungkin kita akan dapat melihat harga yang ditawarkan kelak menjadi lebih murah lagi.
Apple juga diperkatakan akan memperkenalkan iPhone generasi akan datang, ataupun iPhone 5 sekitar bulan Ogos atau September kelak. Namun info lanjut berkaitan dengannya masih lagi tidak diketahui buat masa ini.

sumber : gajet.net

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Mechalution © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting